четверг, 21 июля 2016 г.

Прывітанне... =)
Маё імя  - Ксенія... Але сябры мяне клічуць - Ксю... =)
Я педагог-арганізатар адной са сталічных гімназій... А ў вольны час я займаюся скрапбукінгам... =) 
І я нарэшце вырашылася завесці свой блог, дзе буду дзяліцца з вамі вынікамі сваіх творчых вечароў і скрап-хвілінак ...  =)
Спадзяюся, паступова я навучуся добра весці блог, разбяруся ва ўсіх тонкасцях і наладах ....
А пакуль, выбачайце калі ласка... =)

І яшчэ... =) выбачайце і за памылкі, калі такія знойдзеце....
Мы з мужам вырашылі, што нашы дзеці, калі яны з'явяцца, павінны ведаць родную мову... А каб дзеці яе ведалі, у сям'і павінны размаўляць па-беларуску... =) Вось я і вырашыла, што самы час мне пачынаць па новай вывучаць родную мову... і вядома пачынаць на ёй размаўляць... =)



На гэтым пакуль спынюся... =) Да новых сустрэч!!!... =)
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий