среда, 9 января 2019 г.

Нататнік "Супакойся і любі далей"... =)

Прывітанне!... =) Я нарэшце пачала выходзіць са святочнага стану.... і зразумела, як даўно я не з'яўлялася ў сваім блогу і ў сацыяльных сетках увогулле... =)
А што... я зараз у працоўным адпачынку... Магу сябе дазволіць... =)
І акрамя таго, першыя дні новага году я займалася пераасэнсаваннем свайго жыцця, планаваннем будучага году... не магу сказаць, што ўжо завяршыла працэс... але некаторыя моманты ўжо сталі на свае месцы... =)
І таму вырашыла ... час вяртацца... =) З новымі думкамі... мэтамі... ідэямі... =)
 
Але пост не пра гэта... Я зайшла паказаць вам невялікі (памерам А6) нататнік, які стаў падарункам для сястры... =) Блок для яго я зрабіла яшчэ, здаецца, летам... Ды ўсё рукі да яго не дабіраліся... =)
 
Выканала яго ў летніх сакавітых адценнях... Вокладка абцягнута 100% бавоўнай у салатавую клетку, для аздаблення абрала паперу і карткі з калекцыі "Summer Love" ад ТМ "Каралікі"... =)
Зачыняецца нататнік на эластычны жгут (мацуецца ён люверсамі)... =)
Сам блок зроблены з звычайнай белай паперы для прынтара. Але некаторыя старонкі аздоблены кампазіцыямі адбіткаў штампамі: лавандавая кветка, фонавы тэкст і расколіны ружовых адценняў... =) На фарзацах шматсэнсоўныя шклянкі: збірай у іх успаміны, ідэі, уражанні... =)
 
 
 
 
 
 
 
Адбітак тэкставага штампа ніяк не жадаў фатаграфавацца... =)
 
 
 
І некалькі фота з яго сябрам-братам, кававым нататнікам (яго дакладна паказвала раней)... =)
 
 
 
 
Калі ўзніклі пытанні, пішыце ў каментарыях - з радасцю адкажу... =) Дзякую, што зазірнулі!... =) Да сустрэчы!... =) 

4 комментария:

  1. Милота и нежность!Благодарим за участие в заданиях "Ярославского скрапклуба"!

    ОтветитьУдалить
  2. Красиво и спокойно :) Благодарим за участие в задании "Ярославского скрапклуба"!

    ОтветитьУдалить