воскресенье, 24 ноября 2019 г.

Каляндар - надзейны памагаты... =)

Вітаю вас! ...
Я ўжо не аднойчы пісала, што адначасова на маім працоўным стале можа быць некалькі праектаў... Надхняючых ідэй шмат, і каб не забыцца на якую-небудзь, злавіць надхненне за хвост я звычайна адразу бяруся за рэалізацыю... =) Але ёсць у гэтай звычкі другі бок - не заўсёды хапае часу і застаецца даволі шмат недадзелаў... =) 

Але я накіравана на тое, каб іх усе дарабіць... Гэта раз... А па-другое, я той яшчэ Куркуль, таму намагаюся выкарыстоўваць матэрыялы да апошняга кавалачка... Не дарэмна ж я іх набывала... =) І атрымоўваецца своеасаблівы квэст "Скарыстаць усё"... =) 

Ну і чарговы крок да скрапразхламлення і падцягвання хвастоў... =) Настольны каляндар... Быў пачаты яшчэ летам... =) Але склаўся цалкам толькі зараз... =) Атрымаўся лясным, крыху таямнічым... =) Чаму? Таму што натхненнем стала "Дошка натхнення" Саратаўскага скрап клуба... =) Папараці, галінкі, павуцінне... І хаця каляровая гама каляндара іншая, нейкую таямнічасць паспрабавала ўвасобіць... =) 

Як звычайна, каляндарная сетка мацуецца на металічны клямар і яе можна замяніць... =) 

Упрыгожаны штампамі і вырубкай... =) 

Запрашаю разгледзіць... =) 












А вось і сама дошка натхнення... =)


Зазірну таксама ў заданне блога "Хатка Бабы Ягі", заданне "Ход часу"... =) У мяне ён прадстаўлены каляндарнай сеткай і спіламі дрэў... Мяркую, кожны ведае, як лічыць, колькі дрэва год пражыло?... =)


Не абміну і заданне "Крафтавае царства" блога "Сакрэт натхнення"... =)


Раскажыце, а ў вас ёсць недадзелы? Вы іх завяршаеце ці пакідаеце так, выкідаеце ў смецце? Буду рада даведацца... =)  Ну а зараз буду развітвацца... =) Да сустрэчы!.. =) 

2 комментария: