воскресенье, 30 сентября 2018 г.

Паштоўка "Твой дзень"... =)


Добры вечар.... =) І я працягваю паказваць вынікі своіх творчых выхадных... =) Вы яшчэ не стаміліся? ... =)
 
На гэты раз гэта паштоўка.... На мой сціплы позірк па стылю нагадвае ЭКА... =) Але магу памыляцца... =)
 
Што мне ў ёй падабаецца - зроблена з астаткаў, што заставалася на стале ад іншых праектаў... =) Негатыў ад чыпборду, вырубкі, кавалкі тканіны, паперы, крафту.... Непасрэдне не "смецце" - рамка, вырубленая нажом "Сямейныя каштоўнасці" ад MimiCat (здаецца так называецца), надпіс і пайеткі... =) Запрашаю разгледзіць бліжэй... =)
 
 
 
 
 
 
Палітру і батанічную тэму навеяла дошка натхнення ад Саратаўскага скрап клуба... =)
 
 
Крафт - увогулле вельмі люблю гэты матэрыял.... =) Часта выкарыстоўваю ў працах разнастайных форм і тэм... =) У гэтай паштоўцы крафт выкарыстала і ў слаях, і ў якасці асноўнага элемента (рамка)... =) Заданне блога Spring Scrap "Крафт"... =)
 
 
А як вы паступаеце з рэшткамі паперы, тканіны, карункаў і другіх матэрыялаў? ... Мяне мая жаба душыць іх выкідаць... =) Таму звычайна ўсё ідзе ў справу... =)
 
Буду рада, калі выскажыцеся, як у падобных выпадках дзейнічаеце вы... =) Да сустрэчы... =)

8 комментариев:

  1. Люблю крафт, люблю монохром. Спасибо за участие в Воображариуме ССК

    ОтветитьУдалить
  2. Открытка чудо как хороша! Нежнейший крафт!
    Спасибо, что творите вместе с SpringScrap!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Шчыра дзякую!!! Вашы словы многае для мяне значаць... =)

      Удалить
  3. Чудесная работа! Шикарно показано использование крафта!
    Спасибо, что творите с нами, с уважением, SpringScrap.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Шчыра дзякую... =) Лічу, што крафт - асаблівы матэрыях, аднолькава падыходзячы для прац разнастайнай тэматыкі і стыля... =)

      Удалить
  4. Очнь красивая открытка! Спасибо за участие в нашем задании от Springscrap

    ОтветитьУдалить