среда, 7 августа 2019 г.

Паштоўка на срэбную гадавіну вяселля... =)

Вітаю вас на старонках майго блога... =) Сёння я да вас з асаблівай працай... =) Напісала, і падумала, што кожная праца для мяне чымсці з'яўляецца асаблівай... =) Ну не цікава мне рабіць падбныя адна на адну працы... =) 

Чым жа асаблівая менавіта гэта? Гэта музычная паштоўка... Зроблена яна па замове, і замоўца сам прынёс мне нарыхтоўку паштоўкі 15*20 см. з устаноўленным музычным элементам унутры (ну ведаеце такія: адчыняеш паштоўку, а яна пачынае граць музыку)... =) Менавіта гэту нарыхтоўку я і дэкарыравала... =) 

Як і водзіцца, усё адбываецца своечасова... мяне запрасілі ў дызайнеры... і гэтая замова цалкам адпавядала заданню... =) Дарэчы, праходьце па спасылцы вышэй і прымайце ўдзел у заданні "Паштоўка на вяселле"... дзейнічае яно да 15 верасня... =) 


Вяртаючыся да маёй працы... Паштоўка прадназначана ў падарунак пары на срэбную гадавіну вяселля... =) Мэта: нагадаць пра былыя, "маладыя" пачуцці... Ведаеце, калі маладыя закаханыя, звычайна ў іх з'яўляецца жаданне расказаць усяму сусвету пра свае пачуцці: замкі на мастах, надпісы на сценах, дрэвах і г.д. Дарэчы, гэтая ідэя і была пакладзена ў аснову... =) 


Драўляны фон - папера ад ТМ "Каралікі", чыпборд галінкі - ScrapBox, карункавы вугал - "Просвет", дэкаратыўная тесьма - лісцікі, вырубка папяровая нажом "На лузе" ад EcoPaper, кветкі зроблены ўласнаручна... Ну і акцэнты эмбосінг па фону і асобных элементаў, паўпацеркі-серцайкі, срэбныя і празрыстыя з пералівам пайеткі.... Ну і вядома, сэрца з адпаведным ідэі надпісам... =) 














Вось такая ва ўсёй красе паштоўка... =) Ці спадабалася вам ідэя? Буду рада пачытаці пра вашы ўражанні... =) 


І на гэтым буду развітвацца... =) Да сустрэчы!... =) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий