воскресенье, 26 февраля 2017 г.

Сонечны вясновы ТЭГ... і мае нечаканыя радасці... =)

Прывітанне... =) Выйшла з адпачынку на працу, і займацца творчасцю стала значна менш часу... =) Але я сёння да вас не з пустымі рукамі... Пакажу вам сонечны вясновы тэг... =)

 
І да яго невялікая гісторыя... =) Аднойчы я пісала пра тое, што вырашыла нічога не купляць для творчасці... і так складваць няма куды... =) І самае цікавае, што з таго часу мне стала больш шчасціць у разыгрышах прызоў па выніках заданняў... =) Адзін з такіх выігрышаў здарыўся амаль дзень у дзень з маім абяцаннем сябе: я выігрыла зніжку ў 30% на чыпборд майстэрні "Вензелік"... =) Доўга думала, і ўсё ж вырашыла скарыстацца гэтай магчымасцю... =) Вельмі мне спадабаліся дызайны гэтага чыпу... Вось некаторыя з тых, што я набыла:
 
 
 
Пры рабоце над сонечным вясновым тэгам я выкарыстоўвала чып ад "Вензелік"... =) Заўважылі гэтыя далікатныя галінкі? =)
 
 
Зроблен тэг на аснове з пераплётнага кардону: апрацавала белым грунтам, зрабіла фон фарбамі-спрэямі ад ФД (спрэй-металік "Ізумруд з золатам", спрэй-хамелеон "Раса ў траве", аква-спрэй "Сонечная раніца"), для рэльефу выкарыстала ўпаковачны гафрыраваны крафтавы кардон, пакрыты белым акрылам... Каляровыя кроплі і разводы нанесла фарбамі-алкаголікамі ад ТМ "Каралікі" (honey, turquoise-green). Для ўскладнення фону выкарыстала марлю (фарбавала спрэямі)... Асноўны элемент кампазіцыі - кветка, зробленая ўласнаручна (фарбавана спрэем "Сонечная раніца")... Дапаўняюць кампазіцыю дзве кветкі меншага памеру (таксама зроблены ўласнаручна), карункавая вырубка, чыпборд ад "Вензелік" (дзве галінкі, адну фарбавала фарбамі-алкаголікамі), тычынкі, каляровыя вадкія досты і празрыстыя дропсы... і, вядома, люверс і шэббі-стужка... =)
Больш падрабязна дэталькі з розных бакоў....
 
 
 
 
 
Вось такі атрымаўся вясновы настрой... =) А натхнілі мяне на гэтую працу наступныя заданні:
 
1. Яркія фарбы палітры ад Scrapmate... Асноўнымі колерамі выбрала жоўты, зялёны і аранжавы... =)
 2. Кветкава-вясновае натхненне, першая вясновая капель... Настрой ад "Скрапнутых" ... =)  
 
3. І дзякуючы заданню "Аленький цветочек" ад ScrapMan, асноўным элементам кампазіцыі стала кветка... =)
 
 
І на прыканцы хацелася сказаць, што мне вельмі спадабалася працаваць з чыпбордам Майстэрня "Вензелік"... Таму паўдзельнічаю ў розыгрышы чыпу новага рэлізу... =)
 
 На гэтым пакуль усё... =) Веснавога вам настрою!!!... =) Да хуткай сустрэчы... =)
 


8 комментариев:

  1. Нежный весенний тег! Приятные цвета! Спасибо за участие в задании блога Скрапнутые

    ОтветитьУдалить
  2. какая весенняя нежность!
    Спасибо от Scrapmate ;)

    ОтветитьУдалить
  3. Из вашего тэжика светит солнышко! Цветовая гамма очень передает весеннее настроение) Спасибо от блога "Скрапнутые"!

    ОтветитьУдалить
  4. Ксюнечка, какой красивый тэг! По-весеннему нежный и солнечный :). Замечательная работа. Спасибо за участие в задании блога 'ScrapMan'!

    ОтветитьУдалить