понедельник, 19 ноября 2018 г.

Шакаладніца - мужчынскі матыватар... =)

Прывітанне... =) Сёння я да вас з мужчынскай працай... А хто сказаў, што мужчыны не любяць салодкае?!... =)
 
Таму шакаладніца... =) Мікс паперы: ТМ "Каралікі" (калекцыя "На пероне"), ліст "Метро" ад ScrapBerry's, празрысты матэрыял з тэкставым прынтом... Папяровая вырубка... досты... папяровы дызайнерскі скотч... атласная стужка... =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
І ў заданні "Тэстэстэрон зашкальвае" блога WoodChic... у адпаведнасці с заданнем, неабходна выканаць мужчынскую працу... =)
На гэтым буду развітвацца!... =) Дзякую, што зазірнулі... =) Да сустрэчы!... =) 

4 комментария:

  1. Ах, мужчина иногда очень не равнодушны к сладкому, а бывает и весьма падки)
    Отличный привет и подарок!)) после такой шоколадницы, боюсь, любовь к сладкому только усилится))
    Ксения, спасибо, что творите с нами, Нина Королек и Woodchic!))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Шчыра дзякую!... =) Цалкам з вамі згодна! Але мой мужчына, мой каханы муж наадварот не надта любіць салодкае... =) Затое мне цукеркі купляе лёгка... ;)

      Удалить
    2. Тем лучше)) Вам больше достанется)))

      Удалить
    3. Так і ёсць!!! =) Аднак на Яго день нараджэння ў мяне сапраўдны квэст! Які зрабіць іменінны торт? Ён жа салодкае не ёсць! А як гэта, калі іменіннік свой торт нават не пачастуе?! =) Карацей кажучы, ёсць і +, і -. =)

      Удалить