понедельник, 19 ноября 2018 г.

Мой першы MagicBox.... =)

Прывітанне... =) Сёння я да вас з новай для сябе працай.... =) І новай у сэнсе, што раней я такія не рабіла... =) Вітайце, MagicBox!... =)
 
Аснова для ўпрыгожвання - папера ад беларускага вытворцы ТМ "Фея рукадзелля" (з калекцый "Джынсавае лета" і "Русцік") і папяровая вырубка нажамі (MimiCat, EcoPaper, і набытыя на Aliexpress)... Акцэнты паўпацеркамі ... Элементы ўпрыгожванняў таксама ўзяты з калекцый паперы ТМ "Каралікі" і Fleur desing...
 
Не буду надта доўга расказваць... Лепш пакажу фота... =) 
 
 
 
Надта мне прыглянуліся гэтыя карункавыя кветкі (набыла нож на Aliexpress і раблю кветкі ўласнаручна... Але такі карункавы нож прымушае задумацца пра набыццё спецыяльнага інструмента для чысткі нажэй і вырубкі)....
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Вось такі летні, карункавы, святочны атрымаўся MagicBox.... =) Пакажу яго ў заданні "Пышныя формы" ад Даступнаго скрапа... Памерамі мой MagicBox 9,5*10*10 см.
 
 
І ў заданні з серыя "Магія формы" блога Scrap Magia...
 
 
На гэтым буду развітвацца... =) Час збірацца на працу... =) Да сустрэчы! 

4 комментария:

  1. Очень нежный. Спасибо от Скрапмагии!!!

    ОтветитьУдалить
  2. Нежный такой , весенний! Спасибо, что творите с блогом Доступный Скрап.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Шчыра дзякую... =) Быў прадназначаны адной вытанчанай і смелай асобе... =)

      Удалить