воскресенье, 23 июня 2019 г.

Серыя АТС "СОН у чарніцах"... =)

Вітаю вас!... =) Я ўжо казала, якая прадуктыўная субота ўчора ў мяне была?

Акрамя ўсяго іншага я выпрабавала новыя фарбы, што набыла... А фарбы гэтыя 15 адценняў фарбаў новых ад Фабрыка Дэкору (велюры і русцікі)... Каб выпрабаваць іх вырашыла зрабіць АТС-кі... тым больш даўно іх не рабіла... =) 

У выніку атрымалася цікавая (на мой поглад) серыя "Сон у чарніцах"... =) Відаць надта сумую па лясных вылазках з намётамі, вогнішчам, і чарніцамі з грыбамі... =) 


Акрамя фарбаў выкарыстоўвала вырубку нажамі MimiCat... Падкрэслівала вырубку з дапамогай залатога воска... =) У якасці назвы серыі выкарыстоўвала літары ад PolkaDot... =) Акцэнты вадкімі дотсамі ад Фабрыка Дэкору... =)  І далей шмат фота пад рознымі вугламі... =) Не вырашыла на якім фоне больш падабаецца (на чорным ці на белым)... Таму вам пакажу і так, і гэтак... =) 















Пакажу гэту серыю ў першым этапе сумеснага праекта "Лета ў фармаце АТС" ад Саратаўскага скрап клуба... АЭ: фарбы, воск (золата), у якасці зёлак - калінкі чарніцаў... =) 


Што скажу пра новыя фарбы? Я ў іх закахалася... І ўжо пашкадавала, што не набыла ўсе адценні... =) А вы ўжо апробавалі новыя (велюр і русцік) фарбы ад ФД? Як уражанні? ... =) 

Буду рада пачытаць вашы меркаванні і думкі... =) Да сустрэчы!... =) 

6 комментариев:

  1. очень красивое сочетание цветов.Спасибо что творите с ССК

    ОтветитьУдалить
  2. Очень необычные карточки, интересные. Спасибо от сск за участие в нашем задании. Пожалуйста, добавьте баннер и ссылку на наше задание.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Шчыра дзякую... =)

      Выправіла... Была ўпэўненна, што рабіла... =) Дзякую, што падказалі... =)

      Удалить
  3. мне очень нравится палитра! спасибо за участие от ССК.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Шчыра дзякую... =) Сама ад яе ў захапленні... =)

      Удалить